Hieronder ziet u de laatste versie van het ontwerp. Het ontwerp is een balans geworden tussen:
- Beleid vanuit gemeente en richtlijnen van wegen, inrichting en groen
- Wensen bewoners, gebruikers, bedrijven en andere belanghebbenden.

Het ontwerp verder uitgewerkt
De laatste details van het ontwerp zijn verder uitgewerkt en dit zijn de belangrijkste toevoegingen:
- Verplaatsen van een 2-tal parkeerplaatsen
- Verplaatsen van 1 boom
- Inrichten van de fietsstrook met fietssymbolen; hierdoor mag er niet meer geparkeerd worden op de rijbaan
- Verdere uitwerking van de juiste bebording door de inrichting van 30 km gebied
- De soort keuze van de nieuwe bomen dient nog gedaan te worden.
Bekijk hier de nieuwe presentatietekening.
Kenmerken ontwerp
- De wegcategorie van de Gochsestraat wordt een erftoegangsweg type 1, waar een maximum snelheid van 30 km/uur bij hoort.
- Rijbaan totaal 5,90 meter breed, uitvoering fietsstroken in asfalt en rijbaan in elementenverharding
- Rijbaan wordt smaller dan de huidige locatie
- Toepassen schuine banden langs de rijbaan
- Aan de noordzijde eenzijdig parkeren gecombineerd met groenstroken en nieuwe bomen
- Aanbrengen langsparkeervakken, totaal ca. 35 stuks
- Niet-gelijkwaardig kruispunt Berkenstraat, Baron van Spittaellaan en Meidoornstraat met inritblokken
- Gelijkwaardige kruispunt met Klaphek en Huismanstraat (middels een plateau)
- Aanbrengen zebrapad (middels verhoging)
- Aanbrengen bushaltes (halteren op de rijbaan)
- Aanbrengen nieuwe groenstructuur rondom gelijkwaardig kruispunt met Klaphek en Huismanstraat
Toelichting afbeelding dwarsprofiel
Bovenstaande afbeelding geeft weer hoe het wegbeeld er uit kan komen te zien in de toekomstige situatie. Deze is genomen ter hoogte van Gochsestraat nummer 5, kijkend in de richting van de Huismanstraat.